wtorek, 1 października 2019

Wspomnienia z wakacji.


Tegoroczne wakacje były dla mnie bardzo ciekawe i interesujące, ponieważ zwiedziłem wiele miejsc, które mnie zachwyciłam. Na początku pojechałam do cioci, gdzie zażywałem świeżego powietrza i pięknych krajobrazów. Jeździłam na rowerze i wrotkach.Otaczając się licznymi wzgórzami. Gdy wróciłam do domu po kilku dniach  pojechałam z rodziną do Bułgarii, gdzie spędziłam 10 długich dni. Jedną z głównych atrakcją było zwiedzanie Nesebyru oraz płynięcie statkiem pirackim. Nesebyr jest położone we wschodniej części kraju. Jest to małe miasteczko, ale i piękne  miasteczko, z którego słynie Bułgaria. Z Bułgarii przywiozłem wiele pamiątek i wspomnienia, które zostaną ze mną na długo. Te wakacje oceniam za najlepsze ze wszystkich, ponieważ niemal codziennie poznawałam nowych ludzi i dzięki nim nie było czas na nudę.



Znalezione obrazy dla zapytania wakacje bułgaria


Znalezione obrazy dla zapytania wakacje bułgaria


Znalezione obrazy dla zapytania nesebyr

Resztę wakacji spędziłam w dom grając w gry planszowe, chodząc po górach oraz jeżdżąc na wrotka i rowerze.

Znalezione obrazy dla zapytania gra planszowa eurobiznes

Podobny obraz


Znalezione obrazy dla zapytania góra żar
Góra Żar

Znalezione obrazy dla zapytania góra żar







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz